Hjem | Grafisk Design | Hjemmesider | E-Handel | Google Optimering | SEO Tips | UX
Gennem Google Analytics GA4 udarbejder jeg nye marketingstrategier og tiltag, der forbedrer hjemmesides funktionalitet og sikrer en bedre performance gennem SEO og SEM.
SEM (Search Engine Marketing) Internettrafik genereres via søgemaskiner, så uden at være synlig på søgemaskinerne kommer du inden vegne. Din hjemmeside bliver synlig ved at søgeoptimere dit site (SEO) eller ved at markedsføre din butik på søgemaskinerne (SEM).
Google er mest brugte søgemaskine. Du kan starte med at oprette dine annoncer der og på samme vis på de andre søgemaskiner som Yahoo, Yandex, eller MSN. Det fungerer after samme princip.
Googles værktøj til SEM er AdWords. Jeg arbejdede i AdWords siden 2008. Forretningsmæssigt fungerer AdWords sådan, at hver gang en bruger klikker på din annonce, betaler du et beløb til Google (ca.3-5 kr).
SEO kan godt svare sig at investere i, du betaler lidt til mig eller en anden SEO ekspert for at få dit site højere op på Google i Organisk Google Search Resultater. Jeg sætter op en Google Analytics og en Google Search Console, oplærer dig i tal, Google tips og ting du selv kan gøre på din hjemmeside for at få en god Google Page Rank og kommer frem via en Organisk Search på nette. Klik her for at læse mine SEO Tips
SEO og Google Analytics:
1. nov. 2021 - 19. dec. 2022